onsdag 18 maj 2011

Två nya SMV-bloggar

Jag ber om ursäkt att jag inte lagt ut bilder som utlovat. Jag arbetar utomlands under en period och har haft fullt upp de helger jag varit hemma. Men jag skall göra ett nytt försök nu i helgen.

Vill dock tipsa om två nya SMV-bloggar som dykt upp. En Villa Västervik och en Villa Ljungby. Det känns som en evighet sedan man stod där på tomten och försökte föreställa sig hur det skulle se ut,och undrade hur det där med bygglov, pålning och slutbesiktningar egentligen funkade.

Ciao.

3 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Nu har vi fått vårt bygglov och har också startat en blogg:

    http://100metertillvitsippor.blogspot.com/

    Väntar som sagt med spänning på bilder... ;o!

    /J

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för titten! Stenen kostar ung 119-129 kr/m2 om jag uppfattat det rätt, vi fick en del rabatt och betalade strax under 100. Men visst är den fin?

    SvaraRadera
  3. Tackar så mkt för titten på vår blogg. Nu när det börjar hända lite så kommer den uppdateras lite mer frekvent.

    SvaraRadera